Sayfalar

14 Temmuz 2013 Pazar

Ünlülerin Eminem Hakkında Söyledikleri

Lil Wayne: Eminem'e diss atarsanız ünlü olursunuz ancak o sonra sizi palyaço durumuna düşürür.


Justin Bieber: Nasıl oldu bilmiyorum fakat 3 yaşından beri Eminem dinliyorum.


Hayley Williams: Sanki bir şarkı daha iyi olamaz gibi. O beni kahrediyor. Eminem lanet olası bir dahi.


Drake: Eminem mükemmel.


Skylar Grey: Eminem için çok üzülüyorum. Herkes ondan birşeyler bekliyor. Gerçekten yakın arkadaşı var mıdır merak ediyorum.


Missy Elliott: Eminem buralardaki en heyecan verici rapper.


Stevie Wonder: Şarkılarından annesinden nefret edip etmediğini çıkaramıyorum, ama albümü eğlenceli.


Megan Fox: Onunla telefonda konuştum. Bilirsin, ben asla ünlü birine karşı böyle heyecanlanmazdım. Ve hayatımda biriyle konuşurken asla bu kadar terlemezdim. Onunla konuşurken çok gergindim. Çünkü ona en küçük yanlışında bir sonraki albümünde yer alırsın.


Nicki Minaj: Hala şoktayım, onun benimle kayıt yapacağını asla düşünmezdim.


Ve Diğerleri:

Avril Lavigne: Eminem ile düet yapmak isterdim, hemde çok.

Lana Del Rey: Eminem'i sevmemin sebebi müziğin akıldan ve gerçek bir yerden gelebileceğini öğretmesi.

Rihanna: Em, ev sevdiğim artistlerden biri, tartışmasız.

Katy Perry: Eminem ve K.West gibi rapperlar var olduğu sürece hip-hop yaşayacak.

Miley Cyrus: Eminem'e ve müziğine bayılırım, o bir dahi. Yaşayan efsane.

Demi Lovato: Arabamın en iyi köşelerinden birinde mutlaka Eminem albümüm olmalı.

Kanye West: Kimse Eminem'den daha iyi olamayacak.

Bruno Mars: Eminem ile bir kez çalıştım, bir kaç kez daha olmasını çok isterdim.

Madonna: Eminem eğer birilerini kızdırmayı başarıyorsa, toplumdaki sorunu yansıtmayı başardığı içindir. Sanatın yapması gereken de budur. 

Dido: Ah Eminem! Kalbinde kötülük olmadığını, ondan kimseye zarar gelmeyeceğini gayet iyi biliyorum! Stan döneminde abla-kardeş gibi olduk. O gerçekten zararsız bir çocuk.

Robert Pattinson, Eminem’le düet yapmak istediğini söyledi ayrıca 13 yaşındayken kendi amatör rap kayıtlarını aldığını ve o zamanlar ilham aldığı kişinin Slim Shady olduğunu açıkladı.

Busta Rhymes: Hey Eminem! Mariah Carey'i rahat bırak, o benim arkadaşım.

Britney Spears: Eminem bir deha.

Obie Trice: Eminem bir arkadaştan fazlası, ona hayranım.

Ayriyeten her ne kadar görmenizi istemesem de:


Kaynaklar:  imnotobsessed.com, fb/kingofrapandpop , justshady.com

-MARSHALL TR-










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder