Sayfalar

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Eminem West Coast mu East Coast mu?

(West Coast: Batı Kıyısı / East Coast: Doğu Kıyısı)
Eminem, bildiğimiz üzere Detroit, Michigan'lıdır. Son zamanlarda internette sıklıkla rastladığım ve sorulara tam bir cevap alınamayan "Eminem West mi East mi" konusu üzerine bu yazıyı yazmaya karar verdim. Em'in kökeni olan ABD, Michigan ne West, ne de East Coast'ta yer almaktadır, sonuç olarak Eminem aslında bir Midwest Rapper'ıdır. (Midwest: ABD'nin orta kıyısı). Her nedense ben onun West Coast'u tercih ettiğini düşünmekteyim, öncelikle kendisi Aftermath Records'dadır ve Death Row ile anlaşma da imzalamıştır. Ayriyeten Em, birçok diğer West Rapper'lar ile dışlanma gibi olaylar olmadan oldukça fazla sayıda çalışmıştır. Benim düşünceme göre her ne kadar Midwest'ten olsada bir West Coast rapper'ıdır. Bazı kaynaklarda East Coast olarak geçmektedir, fakat yanlıştır. En basit örneği olarak Like Toy Soldiers klibinin oldukça popüler bir sahnesinde büyük ve efsane rapperlarının altında, saygı duyarcasına oturmaktadır. Ve yine bu klibin sonunda aynı efsane isimlerin hologramının arasından geçerek şarkıyı bitirmektedir. Em'in Pac'a olan saygısını zaten birçok şarkısında da duymaktayız.

Like Toy Soldiers:



Bilgiler doğrudur. Her ne kadar doğru olsa ve West'in daha iyi olduğunu düşünsem de, bir şekilde yanlış çıkma ihtimali üzerine konuşuyorum, Eminem'i kökeni için değil kendisi olduğu için seviyoruz, ve vazgeçmemek üzere.

Kopyalama kilidi kodu çalışmıyor, kaynak belirtmeden kopyalamayın lütfen.

10 yorum:

  1. biggie smalls west coast mu dostum ? iyi bak istersen

    YanıtlaSil
  2. bayağı önceden yazmışım yazıyı. şimdi tekrar girdim baktım şok oldum. dalgınlığıma gelmiş muhtemelen, düzelttim kusura bakmayın.

    YanıtlaSil
  3. Eminem Dr.Dre nin ögrencisiydi bi zamanlar.

    YanıtlaSil
  4. Eminem Dr.Dre nin ögrencisiydi bi zamanlar.

    YanıtlaSil
  5. biggie smalls tupaci öldürten değil mi zaten ?

    YanıtlaSil
  6. 2 pac ve eminem hemde ikiside west side gurulandım lan nedensizce

    YanıtlaSil
  7. hayır kardeşim pac ve biggie yi öldüren kişi aynı kişi şu an hapiste ismi açıklanmıyor . sadece bir muhabir biliyor onun ismini adam da bayağı pişmanmış duyduğuma göre

    YanıtlaSil
  8. Rap ın kralları West Side da dır ve ve müslüm babası da Tupac Efsane

    YanıtlaSil
  9. Detroit East Coast'a çok daha yakın olduğu için Em east coast'tır bence

    YanıtlaSil